livrockluv32 (livrockluv32) wrote in demi_selena,
livrockluv32
livrockluv32
demi_selena

  • Location:
  • Mood:
  • Music:

Not As Significant As The Recent Posts But...

...I think it's something.

http://www.aceshowbiz.com/news/view/00022327.html

Demi is being interviewed at the Jo Bro 3-D Concert premiere and she only mentions the girls who yell. Okay, I know that The Brothers' fans are mainly all female but still...I don't know if anyone straight else would mention just the girls. Maybe stick to "all the fans", or "people", y'know?

Let me know if you think I'm reaching for this one. XD

Tags: discussion: demi, media: videos
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 31 comments
It's funny because she is usually so gender neutral.
I know, I feel like it's a slight slip-up or that she figured it was okay because girls are the main Jonas fan base and all.
Maybe both? The only thing that's weird is that she mentioned that they were screaming for her. I can't see many straight girls even mentioning it, or caring really.
I no, and the fact that she only mention screaming girls for herself is kinda a dead give away

ghills_00

8 years ago

You're definitely not reaching. If anything, Demi is the one reaching out, and testing the waters here.

She also looked a little sad and kinda distant at a few points.
:(
Maybe she misses Selena, being so far away.
maybe
i wonder when was the last time they actually saw each other
like actually saw each and hung out for a while.

Deleted comment

anjiher

8 years ago

hiiighprice

8 years ago

anjiher

8 years ago

Yeah shes away for six weeks :(
she's finally not gender neutral...and she picked the girls!! yayaya
but has anyone noticed that when asked about what jonas brother makes her smile, she acutally never had a smile on!!!?
is it just me or is there something totally off with her voice here?? i think it's just me though :|
She just seemed... almost not herself. It was weird.

I think she looks gorgeous though. She finally looks un-Disneyfied.
Hahaha I totally noticed that too when I watched it. You would think she'd say something more generic, like fans... idk.
She seemed different in that interview. I dunno what it is.


Oh Demi!
Another camera angle:



Somebody PLEASE just photoshop Selena into this already!
GAAAH! and hurry up please!
omg that would become my wallpaper
hahah
dream come true
Aww
demi's new twitter update:
"oh the rumors i hear about myself.... seriously......? hahahaha"

ummm, maybe rumors about her being gay? possibly?
or being with joe?
oooooooooh!! i read that and my heart jumped idk why lol haha rumors?? mmmm... has there been any recent joe/demi rumors?? cause i dont think the gay thing is really that out... ok that got me thinking lol
well we have a few options here lmao

option:
a) it's about her and joe = a really DUMB rumor lol
b) it's about her sexuality = i think were the only people who suspect her of being gay. unless somehow she heard it somewhere and is in denial or is actually straight.
c) it's a rumor that we have no idea about
OR!!! maybe...

d) its about the yearbook thing... that's something quite a lot of people know about

LOL i just wanted to keep on with the list of options hehe :P

krackel20

8 years ago

anjiher

8 years ago

krackel20

8 years ago

Hmm. I haven't heard anything. I'm sure she has heard the Joe thing before so that wouldn't be new to her.
I'd like to hear this new rumor. Maybe.
If it is about her being gay (Which I really don't think it could be, other than us I don't know if anyone openly suspects because I've Googled and gotten nothing from any other source.) then that reaction is very disheartening.
But I'd put my money on the her dating Joe thing. Or some other guy...given her response...XD
yeah i know, i think this is the only community that suspects they're gay. (other than ff.net of course)i tried to search for other sites too, only the sites that discusses their friendship came up -.-

so..it's definitely not about her being gay. i think it's about her dating someone too. maybe another disney co-star?